Link na originál článku tu. Napísal Ilija Marshak.

Našla a preložila Zhanna Sergueeva. Úprava v angličtine Lillian Llewellyn.

Nórsky spevák Alexander Rybak sa stal známym po vystúpení na Eurovision Song Contest 2009 s piesňou "Fairytale". Foto Michael Sadchikov junior.

"New Year's Tales" Alexandra Rybaka.

Po vystúpení s nezabudnuteľnou piesňou "Fairytale" na "Eurovision 2009", Alexander Rybak nevyhral iba súťaž, ale aj výherný tiket ku svojej jasnej kreatívnej budúcnosti.
Odvtedy kreativita tohto chlapca - nezáleží, čo spravil - rezonuje publikom.

To isté sa stalo aj s najnovším albumom 26-ročného speváka, which ktorý obsahuje výhradne vianočné a novoročné piesne. Hity Binga Crosbyho, Franka Sinatru a Deana Martina, "Let it Snow" a "Rudolph The Red-nosed Reindeer" - všetky nadobúdajú nový rozmer vďaka kvalitnému Rybakovmu citu, ktorým opäť raz zdôraznil husle a klávesy. Čo sa týka zvuku, album sa maximálne približuje hudbe vianočných majstrovských kúskov z Disney štúdia a hlavný dôraz je samozrejme na husliach, vďaka ktorým sa Rybak stal v roku 2009 slávnym. Odvtedy umelec nahral niekoľko piesní v ruštine, dva albumy v angličtine a jeden v nórčine.

Keď si uvedomil žiadanosť na západnom trhu, hudobník sa rozhodol vrátiť späť ku angličtine, v ktorej je nahraných všetkých 12 skladieb. Kým ho počúvate, uvedomíte si, že tento spevák zjavne preferuje "dávno vyšliapané chodníčky", avšak prináša mu to len osoh - je pekné vypočuť si nový Rybakov album od začiatku do konca. Bohužiaľ, v Moskve sa nebudú konať žiadne koncerty ako súčasť turné na podporu albumu - hudobník sa rozhodol neísť ďalej ako do pár sál v jeho domovskom Nórsku.

(pozn.: nie nórsky, ale švédsky album)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.