20 hodín v Ål s Alexandrom Rybakom – Videoreport od Hilde M.

4. června 2014 v 13:00 |  Novinky
Takže opäť raz mnohí cestovali, aby videli Alexandra Rybaka vystupovať. Asi 20 Facebookies z celého sveta. A príležitosť na to, aby videli Alexandra znovu sa stretnúť s tanečnou skupinou Frikar, aby poslednýkrát spolu predviedli Fairytale na Festivale ľudovej hudby v Ål v Nórsku. V domove Ulf-Arne Johannnesena z Frikaru a zároveň manažéra festivalu.
Prišla som v piatok o 19:30 a zistila som, že Alexander prichádzal v rovnakom čase z opačného smeru od mojich kamarátok, ktoré ma prišli pozdraviť. Stretli ho, keď ma išli vyzdvihnúť na stanicu a vymeniť si objatia :)
Išli sme rovno do hotela v Ål na večeru. Alexander tam bol tiež, objednával si večeru so sebou, ale nestretli sme sa. Bola tam folková kapela, Sundre Jetset (Ulf-Arneho skupina), mala v reštaurácii skúšku. A zistili sme, že neskôr večer bude Alexander vystupovať aj s nimi, počas ich koncertu.
Takže sme sa všetci zhromaždili v preplnenej reštaurácii, užívali sme si a chvíľu po polnoci sa dialo toto:

Alexander Rybak a Sundre Jetset. Časť 1

Alexander Rybak a Sundre Jetset. Časť 2

Alexander Rybak a Sundre Jetset. Časť 3

Bol to naozaj skvelý bonus, ktorý sme nečakali a do izieb sme sa vrátili maximálne šťastné.
Nasledujúce ráno sme išli do centra Ål na nejakú tanečnú súťaž v tanci Halling, kde súťažili chalani z Frikar, a čakali sme na nasledovné Alexandrovo vystúpenie. Mali sme sa skvele, tešili sme sa z nórskeho slniečka a užívali sme si skvelú atmosféru festivalu.
Tu je video z finále tanečnej súťaže, predvádzaný štýl sa volá "laus", a to sa dá pravdepodobne preložiť ako freestyle. Finalistami boli Sigbjørn Rua, Torkjell Lunde Børsheim a Ådne Kolbjørnshus, všetko chlapci z Frikar, ktorí spolupracovali s Alexandrom.

Hallingdance

A víťazom bol Ådne Kolbjørnshus.
Alexander najprv zaspieval "Roll with the wind", to som nenahrávala. A potom prišiel čas na ten veľký moment. Zjavne som sedela presne tam, kde Frikar potrebovali priestor, takže som sa musela presunúť, ale skončila som na skvelom mieste:

Alexander Rybak & Frikar "Fairytale"

Ach, bolo to také úžasné, vidieť to zas. Vďaka tej energii, ktorú vyžarujú Frikar, to bolo fantastické.
Takže po show v kaviarni nám všetkým bolo príjemne. Doháňali sme zameškané a boli sme spokojní, že tento výlet bol taký skvelý, prinajmenšom pre mňa, ja som získala omnoho viac, než som čakala.
Alexander mal autogramiádu v kvetinárstve pod kaviarňou a nie som si istá, čo tam niekto z nás šiel. Išla som na nákupy a keď som sa vrátila, bol už v kaviarni, aby sa so všetkými rozlúčil :)
Potom už bolo načase chytiť vlak domov o 15:30. Ako prichádzal môj vlak, pribiehal taký chlapík s husľami, aby chytil vlak idúci opačným smerom, ktorý odchádzal o minútku neskôr :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.